Pages

donderdag 26 maart 2015

Welkom allemaal!

Welkom allemaal! Ik ben Ellen en vanaf vandaag mag ik mezelf een blogger noemen! Dit is een DIY & Lifestyle blog waar ik leuke doe het zelf dingen op ga posten, maar ook dingen over mezelf en wat mij zoal bezig houd. 


Als je wilt weten wie er achter dit blog zit, lees dan even verder!  



Hoe heet je, hoe oud ben je en waar woon je? Mijn naam is Ellen, 24 jaar en woon in Noord-Brabant. 
Wat doe je in het dagelijks leven? Ik ben werkzaam als woonbegeleidster bij verstandelijk beperkten met zeer ernstige gedragsproblemen. Leuk, heftig en uitdagend werk. 
Wat zijn je hobby’s? Ik hoop natuurlijk dat bloggen mijn nieuwe hobby gaat worden, waar ik heel veel tijd aan ga besteden. Daarnaast hou ik er van om creatief bezig te zijn en kook ik graag. 
Om even bij het koken te blijven; Wat is je favoriete eten? Ik heb niet echt een favoriet gerecht. Ik vind eigenlijk alles lekker. Behalve gekookte aardappelen, daar houd ik echt niet van! Dus wanneer ik een recept plaats, ga je echt geen gekookte aardappelen tegen komen. 
Wat is je favoriete winkel? Ik vind het altijd zo zonde om veel geld aan kleding uit te geven, dus mijn favoriete winkels zijn de H&M en de Primark. Verder ben ik gek op interieur winkels en vind ik winkels als de Action, Hema en Xenos ook heerlijk om doorheen te lopen. 
Sporten? Ja, omdat het moet om in shape te blijven! Ik heb een abonnement bij de sportschool, maar fitness vind ik verschrikkelijk. Groepslessen zijn toch meer mijn ding. Één keer in de week Sh’Bam, en één keer in de week boksen. Wanneer ik zin heb pak ik thuis mijn sportmatje tevoorschijn en doe ik een workout via de televisie. 
Wat wil je graag met je blog bereiken? Ten eerste vind ik het erg leuk om te schrijven en creatief bezig te zijn. Door middel van dit blog komen deze twee dingen samen tot één hobby; Bloggen. Ik hoop met dit blog jullie te inspireren en te vermaken. Maar wat ik vooral wil bereiken? Plezier! Voor mezelf met bloggen, voor jullie om te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten