Pages

woensdag 1 april 2015

Pasen inspiratie


Pasen staat weer voor de deur. De tijd van de eieren, paashaasjes, paastakken en chocola. En voor veel mensen betekend Pasen een lang weekend vrij, gezellig samen zijn met het gezin en/of familie. Zelf vind ik het altijd erg leuk om met deze feestdagen wat extra’s te doen tijdens het ontbijt. Maar ook het huis mag met decoratie leuk aan worden gekleed.

In deze blog vind je leuke inspiratie voor Pasen.




Simpel en rustig, maar wel echt in de paassfeer. De grijs wit tinten houden het erg rustig en passend in elk interieur. De veren tussen de eieren in maken het geheel helemaal af!



Door verse bloemen toe te voegen aan je eettafel krijg je een vrolijk en fijn lentegevoel. De eieren tussen de bloemen door maken het geheel klaar voor de paasdagen. Na de paasdagen kun je dit natuurlijk leuk decoreren met leuke lente items zoals vlinders, schaapjes, schelpen etc.



Hier word ik zo vrolijk van! In een mooie ronde schaal zet je kleine vaasjes met tulpen (of andere bloemen) neer en hier omheen leg je kip- en kwartel eieren en veertjes. Klaar is je decoratie voor Pasen! Ik zou alleen zelf voor gekleurde tulpen gaan om toch een beetje kleur op tafel te krijgen.


Iedereen wil natuurlijk een lekker ontbijt op tafel hebben staan om je gezin/familie te kunnen verwennen. Maar om hiervoor nou al uren op de vroege ochtend in de keuken te staan vinden we vaak ook geen optie. Dit recept is super simpel, maar ziet er erg leuk en speciaal uit op tafel! Klik hier voor het recept.



Wat een ontzettend schattig idee om het drinken te serveren! Uit dit konijntje drinkt iedereen toch graag melk!?




Al laatste heb ik dit leuke ei van hout gevonden. Zelf heb ik ook zo'n ei in de woonkamer staan. Maar wat ik vooral leuk vind aan dit ei zijn de scrabble letters! Ik ga binnenkort eens op zoek naar deze letters, dan kan ik dit er op plakken voor volgend jaar Pasen!


Deze week komen er ook nog twee zelfgemaakte DIY projectjes online!


Fijne paasdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten