Pages

woensdag 22 april 2015

DIY tuin inspiratie


Vandaag wat leuke Do It Yourself ideetjes voor de tuin. Kijk mee en laat je inspireren.




Hoe super leuk en super makkelijk! Twee pallets wit schilderen en tegen elkaar zetten. Hier leg je drie tegels bovenop en klaar!


Leuk om je schutting mee op te vrolijken. Lijm twee stukken plank aan elkaar, maak hier een haakje in  en hang er een leuk windlicht aan. 


Iedereen heeft wel eens plastic flessen in huis waar geen statiegeld op zit. Knip doormidden en maak er een kleine kas van voor je moestuinplantjes! Maak er leuke hangers aan voor wat extra vrolijkheid. 


Wil je meer vinders in de tuin? Ze komen af op sinaasappel! Rijg de sinaasappel aan wat ijzerdraad of touw en knoop het in je tuin ergens aan vast. Laat de vlinders maar komen!


Ik hou van de Intratuin! Ze hebben altijd zo'n leuke ideeën. Kijk deze mini vijvers. Geweldig! Ik denk dat ik deze binnenkort ook eens ga maken voor in mijn eigen tuin. Mijn tuin is te klein voor een echte vijver, maar dit is toch wel een erg leuke vervanging! 


Ik hoop dat je wat leuke ideetjes hebt opgedaan om zelf aan de slag te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten