Pages

zaterdag 18 april 2015

TAG Three things tag




Tags lezen bij andere bloggers, heerlijk! Maar natuurlijk ook erg leuk om zelf in te vullen. Op de blog van Tedje kwam ik deze tag tegen. Een tag over van alles en nog wat. Benieuwd wat ik heb ingevuld?







Drie dingen in mijn tas
- Mijn agenda. Deze neem ik overal mee naar toe. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik tot een paar jaar geleden nooit een agenda bij hield. Nja, misschien was dat de reden dat ik toen ook wel wat chaotischer was dan dat ik nu ben. En met al die wisselende diensten op het werk moet ik ook wel een agenda bij houden.
- Telefoon oplader. Oké, noem mij maar verslaafd. Mijn lader zit altijd in mijn tas zodat ik op het werk, of waar dan ook altijd mijn telefoon kan opladen zodat ik bereikbaar blijf.
- papier papier papier. Mijn tas is echt een zooitje. Overal losse papiertjes, blaadjes, bonnetjes en memo’s waar dingen op zijn geschreven of getypt. Ik zou echt niet op kunnen noemen waar het allemaal voor is en eens in de zoveel tijd mest ik mijn tas uit en kan het verzamelen opnieuw beginnen.

Drie dingen op mijn bureau
Ik heb geen bureau dus ik pak even de keukentafel waar ik altijd aan werk.
Post. Op de hoek van de tafel ligt een stapeltje post. Belangrijke post en post die nog geopend moet worden. Eigenlijk vreemd dat dit op de tafel ligt aangezien we op de kast een speciaal bakje voor de post hebben.
- Ipad. Altijd binnen handbereik! Ja, naast mijn Iphone is de Ipad het meest gebruikte ding in huis.
- Fruitschaal. Niet dat we veel fruit eten hoor. We proberen het altijd wel, maar we zouden het toch echt meer mogen eten. Het ziet er wel lekker gezond uit zo midden op tafel. 


Drie favoriete meubels in huis
- De eettafel. Eten doen wij altijd aan tafel. Ontbijten, lunchen en dineren. Gezellig even bijkletsen wat de dag ons gebracht heeft.
- Het bed. Tja, moet ik deze echt uitleggen?
- Salontafel. Hier ben ik zo blij mee. Gemaakt van steigerhout en niet bewerkt. Hierdoor is het hout wat gaan werken waardoor het een ontzettend stoere look heeft gekregen. Ook fijn, hij is 1x1meter. Hierdoor kan ik er leuke decoratie op zetten en houd ik genoeg plek over voor glazen en hapjes.




Drie favoriete fruitsoorten
- Banaan! Deze eet ik eigenlijk altijd door de griekse yoghurt heen.
- Druiven. Wanneer deze in de fruitschaal liggen blijf ik hiervan snoepen.
- Meloen, alle soorten. In de winter eet ik ze niet, maar zodra het lekker weer is buiten vind ik het heerlijk om meloen te eten.


Drie blogs die ik dagelijks bezoek
www.optimavita.nl: een blog met leuke weetjes over voeding en beweging, recepten en workouts. Ik vind de artikelen interessant en op een leuke fijne manier geschreven zodat je ook echt iets snapt van wat er geschreven word. Ook de workouts vind ik erg leuk en doe deze dan ook geregeld mee in de woonkamer.
- www.littlewonderworld.nl: deze twee meiden bloggen over hun persoonlijke leven. Ze houden het zo gewoon en grappig. Het leest lekker weg, en geeft het gevoel alsof je ze echt een beetje kent. Ook al bloggen ze veel over het moederschap waar ik nog niets mee van doen heb, vind ik deze artikelen interessant en leuk geschreven.
– byaranka.nl: Een beauty blog met van alles en nog wat. Lekker weg te lezen en ook zo lekker gewoon.




Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
- Geen zin om nog het hele weekend te werken
- Maar nog een paar weken werken en dan lekker op vakantie! Hier komen natuurlijk de nodige blogposts over online.
- Dat ik eigenlijk te weinig blog, en hier echt verandering in moet komen! Phoe, lastig hoor dat bloggen. Het lijkt allemaal heel leuk en makkelijk, maar er gaat meer tijd in zitten dan je van te voren denkt.

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
Er zijn geen bloggers die ik persoonlijk ken dus dit beschrijf ik puur van wat ik van ze lees en hoe ze overkomen via hun blog.
- Kelly van www.kellycaresse.nl: Zij komt echt over als een hele zorgzame vrouw die voor iedereen het beste wil. Ze heeft een dochtertje waar ze veel mee doet en ze komt altijd vrolijk over. Maar ook als een eerlijk persoon die ook eerlijk zegt als dingen niet gaan zoals ze dat graag zou willen.
- Bibian en Manon van www.littlewonderworld.nl: Deze heb ik ook genoemd bij mijn dagelijkse blogs. Daar benoemde ik al dat ze hun blog zo schrijven alsof ik het gevoel heb dat ik ze een beetje ken. Twee gezellige meiden die lekker gek doen en gewoon zichzelf zijn.
- Jennie van www.jenniefromtheblog.comze komt altijd vrolijk over. Sportief op een leuke manier.

Drie favoriete sporten
- SH’bam: Mensen vragen altijd wat het is, of het een soort zumba is. Nja, misschien is het daarmee te vergelijken. Het zijn gemakkelijke maar leuke intensieve dansmoves op muziek die nu in de hitlijsten staan. Één keer in de week ga ik naar de sportschool om een uurtje te SH’bammen. Een goede workout welke ik met veel plezier uitvoer.
- Voetbal: Zelf voetbal ik niet, maar ik kijk alles. Ik vind het leuk om naar het stadion te gaan samen met mijn vriend. Altijd leuk als je nieuwe mannen leert kennen die helemaal verbaast zijn dat een vrouw mee kan praten over het voetbal!

- Skeeleren. Zodra het mooi weer is trek ik de skeelers aan. Wij hebben om ons heen heerlijke wegen waar ik kilometers kan skeeleren. Lekker in de buitenlucht en goed voor je hele lichaam. Alle spieren gebruik je erbij. Let er wel op dat je goede skeelers hebt, want zonder goede wieltjes is het heel erg zwaar en kun je geen tempo maken.





Drie dingen waar ik gelukkig van word
- van mijn vriend! Ik ben nu 9 jaar met hem samen dus ik kan wel zeggen dat ik al een heel leven met hem deel. Samen maken we alle mooie en minder mooie momenten van het leven mee. Alle momenten waar ik gelukkig in ben speelt hij een rol.
- Texel. Als ik aan dit eiland denk dan krijg ik kriebels in mijn buik en voel ik een ontzettend groot verlangen om hier heen te gaan. De boot nemen naar dat eiland betekend even helemaal weg zijn van alles om je heen. De rust op het eiland in de winter. De gezelligheid in het voorjaar. Alles aan dat eiland maakt mij gelukkig.
- Mijn hondje Billy. Ik kan hem vaak wel achter het behang plakken, maar het is mijn aller beste en liefste maatje. Hij is zoo schattig, en als ik naar hem kijk maakt mijn hart een sprongetje. Hij hoort echt bij ons en zou echt niet meer zonder hem kunnen!

Klinkt allemaal best burgerlijk als ik dit zo lees haha.


Drie favoriete quotes
- Enjoy the little things
- Life is too short to wait
- Als ongeluk in een klein hoekje zit, dan zit geluk dus overal




Drie vakantiebestemmingen
- Texel!
- Spanje. Het eten, de temperatuur en de cultuur. Ik ben op verschillende plekken in Spanje geweest en allemaal waren het fantastische vakanties.
- Curaçao. Ik ben er nog niet geweest, maar volgend jaar gaan we hier heen! Ik ben zo benieuwd of het zo geweldig is als dat ik het me voorstel.

Drie dingen die ik binnen een jaar wil doen
- afstuderen! Via mijn werk doe ik een opleiding waarbij ik één dag in de week naar school ga. Ik vind school verschrikkelijk en hoop dus over een jaar klaar te zijn! Moet lukken!
- Naar mijn droombestemming curaçao samen met de liefste mensen die ik ken.
- Afvallen. Mijn doelstelling is om een gezond BMI te halen. Ik wil niet snel afvallen. Juist langzaamaan de kilo’s kwijtraken zodat ze ook niet meteen weer eraan komen.


Neem de tag gerust over als je dat leuk vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten